Jooga on oma olemuselt suhe. Jooga uurib inimese ulatust, sügavust, loomust ning potentsiaali. Jooga pole loodud selleks et õpetada inimest elama või järgima mingeid võõrapäraseid reegleid, juhiseid ja praktikaid – jooga on universaalne teekond iseenese harmoonilise terviku leidmiseks. Meil kõigil on omad eripärad: kuidas me iseennast ja ümbritsevat maailma tunnetame ning millise keskkonna me endale loome. Joogatunnis  suuname kogu tähelepanu iseenese siseruumi korrastamiseks, selleks et tunda rahu, rõõmu ja heaolu, ilma väliste tingimuste ja stiimuliteta. See seisund kiirgab meist välja ja inimesed mõistavad meid sõnadeta -oleme autentsed ja jagame iseennast teistega;  nendega, kes hindavad meid sellisena nagu me oleme. Elu ilma takistusteta ja usaldusega.

Meestejooga annab mehele võimaluse kogeda nii  füüsilist kui ka  vaimset väljakutset. Tundides käsitleme ka erinevaid just meestele olulisi teemasid sh teemad: ajukeemia, närvi- ja hormonaalsüsteem; olemuslikud aspektid: suhtumine ellu, iseendasse, keskkonda jpm.  Kuna mehed ja naised on erinevad ning tunnidki seetõttu veidi teistsugused, siis on mehele meeste grupis jooga praktiseerimine (eriti just alustamine) lihtsam ja loomulikum. Läbi tehnikate, taipamiste ja keskkonna on võimalik jõuda lähemale sellele, kes me  tegelikult oleme. 

Kõik joogaliigid on väga head, küsimus on selles, milline just sulle kõige paremini sobib. On öeldud, et erinevad joogaliigid on nagu teemandi erinevad tahud. Kundalini jooga on intensiivne ja dünaamiline, hõlmates endasse füüsilisi harjutusi (kriyad), hingamistehnikat (pranayama), kehaasendeid (asanad), kätehoiakuid (mudrad), loitsimist (mantrad), lõdvestusi ja meditatsioone. Nende kombineerimine tugevdab närvisüsteemi, parandab vereringe tööd, soodustab mürkide ja toksiinide väljutust, ergutab näärmete, lümfide ja neerude tööd. Lisaks annab kundalini jooga hea füüsilise koormuse. Sobib nii alternatiivseks harrastuseks kui ka toeks muudele spordialadele.

Osalema on oodatud ka naised, kes tunnevad kutset.

Enne joogatundi:
* Riietu mugavalt (kundalini jooga armastab heledaid ja naturaalsest materjalist riideid)
* Toitu kergelt (puuviljad vm)
* Tervisega seotud küsimuste korral arvesta arsti soovitusega: kas jooga tegemine sobib minu tervislikule seisundile
* Teavita juhendajat suuremate tervise eripärade korral. Tunnis harjutuste tegemine on omal vastutusel.

 

Meestejooga tundide juhendajad on Mikk Koppel või Ants Närep