Algajate kursus

 

KUNDALINI JOOGA ALGAJATE KURSUS
07.01-06.05.2018
KELL 18 – 20:30

algajate-jooga

Kursuse  eesmärk on anda baasteadmised kundalini joogast Joogi Bhajani õpetuse järgi. Teoreetiline osa vaheldub praktiliste harjutustega. Tundides saab ka nõuandeid,  harjutusi ja  meditatsioone igapäevaelus esilekerkivate probleemidega toimetulekuks.

Mida kundalini jooga Sulle annab?

1. Õpid oma keha tundma, kontrollima ja  parimal moel kasutama. Muutud sitkemaks, vastupidavamaks ja paindlikumaks;  füüsiline vorm paraneb, sest töötavad kõik lihasgrupid (ka seesmised lihased). Koordinatsioon ja aju poolkerade töö paraneb.
2. Üldine tervislik seisund  paraneb.
3. Muutud rahulikumaks; õpid, kuidas keerulistes olukordades neutraalset meelt säilitada ja tasakaalu saavutada.
4. Saad parema kontakti oma sügavama olemusega (tunnetuse, intuitsiooniga), mis aitab sul aru saada, kes sa oled ja mis on su eesmärk siis elus.
5. Saad lisaenergiat ning õpid, kuidas seda ise n.ö „toota“.

AJAKAVA

07.01  Mis on jooga? Põhiaspektid. Kundalini jooga erinevus.
14.01  Selg. Istumine, seismine, astumine. Harjutuste kompleks pingete vabastamiseks seljast.
21.01  Hingamine I.  Teadliku hingamise tähtsus. Prana. Lihtne, loomulik hingamine. Joogide täishingamine.           Tulehingamine.
28.01  Hingamine II. Erinevad hingamisviisid. Hingamise seiskamine. Vahelduv ninahingamine. Harjutuste kompleks kopsude puhastamiseks.
04.02 Keha-ja käteasendid. Balanseeriv ja energiseeriv harjutuste kompleks.
11.02  Kehalukud: juurelukk, diafragma lukk, kaelalukk. Päikesekriya – energiseev ja meelt puhastav harjutuste kompleks.
18.02  Energiakeskused ehk tšakrad  I.  Harjutused  energiakeskuste balanseerimiseks.
25.02 Tundi ei toimu!
04.03  Energiakeskused II.  Harjutused  energiakeskuste balanseerimiseks.
11.03 – 1.04 tundi ei toimu!
08.04 Mantrad.  Wahe Guru kriya keha tervendamiseks ja energiateseme tõstmiseks.
15.04  Meditatsioon.  Südame avamise meditatsioon.
22.04  Kümme keha. Harjutuste kompleks kümne keha balanseerimiseks.
29.04  Joogalik elustiil (toitumine, praktikad, riietus jne). Harjutuste kompleks energiataseme tõstmiseks.
06.05  Kriya negatiivsuse ja pingete vabastamiseks. Küsimused ja vastused.  Kursuse lõpetamine.

Kursuse kogumaksumus on 300€. Osalemiseks vajalik eelnev registreerimine hiljemalt 28.12.17: kundalinistuudio@gmail.com  või tel. 5019030 ja  ettemaksu tasumine 100€ arve alusel (pärast registreerimist saadab raamatupidaja ettemaksu arve; ettemaksu laekumine kinnitab koha grupis). Ettemaksu mittetuleku korral ei tagastata. Hind sisaldab 13x 150 min algajate kursuse tundi,  teoreetilise osa materjale ning  joogateed.

Grupi suurus max 20 inimest.

Kursust juhendab Piret Jõemägi (Jai Kartar Kaur),
rahvusvaheliselt sertifitseeritud kundalini jooga õpetaja.


TAGASISIDE:

Mida sa said kundalini jooga algajate kursuselt? Mida õppisid? Mida kogesid?  Mis muutus? Mida teed edaspidi teisti?

Ülle, 45
Sain juurde rahulikku meelt ja õppisin keskendumist hingamise abil.

Ingrid, 53
Võtan kaasa nii mõnegi tööriista, mida edaspidises elus kasutada. Kogesin  tasakaalukamat olemist, selleni minemist. Teadvustasin endale, et igapäevane  tegelemine iseendaga on vajalik.

Alo, 29
Kursus andis väga head baasteadmised kundalini jooga kohta. Õppisin ennast ja  hingamist rohkem jälgima. Kogesin, kuidas valu mingis hetkes võib mõjuda, kui see läbi  saab. Panen nüüd tähele, kuidas muutused toimuvad iga päev.

Piret, 17
Sain suurel hulgal uusi teadmisi, oskusi, mida igapäevaelus kasutada. Pärast  joogatundi olin alati rahulikum, tasakaalukam, muretum.

Merle, 34
Õppisin olema kohal ja hetkes. See rahustab nii hästi. Kui on raske, siis hingan nüüd  sügavalt. Sain kinnitust sellele, mida sisimas õigeks pean ja mis aitab olla rohkem mina  ise.

Mari­Liis, 34
Hakkasin oma emotsioone rohkem teadlikult tähele panema, jälgima, põhjuseid otsima.  Tšakrate teema oli minu jaoks üsna vapustav ­ sain palju väga konkreetseid tööriistu,  millega edasi minna. Kogesin pühapäeviti elujanu, suurt positiivset peatühjust, avatud  südant ­ tahan veel! Ehk siis hakkan iga päev midagi tegema ­ pean suutma. See on  seda väärt.

Evelin, 41
Rohkem kui oskasin oodata. See on uus algus jätkuvale teekonnale.

Kaisa, 25
Minu jaoks oli see suurepärane uus algus mu eluteel. Sain ühe või isegi mitu sammu  lähemale iseenda ja ka teiste maailma mõistmisele. Sain rahu tunde. Sain palju  tööriistu, kuidas aidata nii iseennast kui ka teisi. Tahaksin nüüd rohkem enda jaoks  aega võtta. Ma arvan, et olen jõudnud lähemale iseendale.

Meelis, 41
Leidsin rahu. Õppisin hingamist, mida igapäevaelus keerulistes situatsioonides  kasutada. Kavatsen jätkata, sest usun, et see aitab mul ja mu perel leida harmoonia.

Triin, 44
Sain tööriistakasti; teoreetilise pinna, mille pealt on hea edasi minna ja jätkata  regulaarse kundalini jooga praktiseerimisega. Muudan oma ellusuhtumist ­ neutraalne  suhtumine on väga kosutav.