Koolitused

Kundalini jooga algajate nädalalõpu intensiivkursus


02.-03.06.2018
Piret Jõemägi

algajate-jooga

 

Mida kundalini jooga  annab?

  1. Õpid oma keha tundma, kontrollima ja  parimal moel kasutama. Muutud sitkemaks, vastupidavamaks ja paindlikumaks;  füüsiline vorm paraneb, sest töötavad kõik lihasgrupid (ka seesmised lihased). Koordinatsioon ja aju poolkerade töö paraneb.
  2. Üldine tervislik seisund paraneb.
  3. Muutud rahulikumaks; õpid, kuidas keerulistes olukordades neutraalset meelt säilitada ja tasakaalu saavutada.
  4. Saad parema kontakti oma sügavama olemusega (tunnetuse, intuitsiooniga), mis aitab sul aru saada, kes sa oled ja mis on su eesmärk siis elus.
  5. Saad lisaenergiat ning õpid, kuidas seda ise n.ö „toota“

Kursuse kogumaksumus on 200€. Osalemiseks vajalik eelnev registreerimine hiljemalt 25.05.2018 (või kuni kohti jätkuv): kundalinistuudio@gmail.com ja  ettemaksu tasumine 50€ arve alusel (pärast registreerimist saadab raamatupidaja ettemaksu arve; ettemaksu laekumine kinnitab koha grupis). Ettemaksu mittetuleku korral ei tagastata.
Hind sisaldab: 18 tundi algajate kursust,  teoreetilise osa materjale, puuvilju, suupisteid ning  joogateed.
Pärast algajate intensiivkursuse läbimist on võimalus osaleda põhigrupi tundides.

Kursust juhendab Piret Jõemägi (Jai Kartar Kaur)

AJAKAVA

Laupäev, 2.06
10.00 – 13.00 Mis on jooga? Põhiaspektid. Kundalini jooga eripära. Selg. Istumine, seismine, astumine. Harjutuste kompleks pingete vabastamiseks seljast.
13.00 – 14.00 LÕUNA
14.00 – 17.00 Hingamine. Teadliku hingamise tähtsus. Prana. Lihtne, loomulik hingamine. Joogide täishingamine. Tulehingamine. Erinevad hingamisviisid. Hingamise seiskamine. Vahelduv ninahingamine.
17.00 – 17.15 puuviljad, suupisted, joogatee.
17.15 – 20.30  Keha-ja käteasendid.  Kehalukud: juurelukk, diafragma lukk, kaelalukk. Harjutuste kompleks pingete ja negatiivsuse vabastamiseks.

Pühapäev, 3.06
10.00 – 13.00 Energiakeskused ehk tšakrad  I-VIII.  Harjutused  energiakeskuste balanseerimiseks.
13.00 – 14.00 LÕUNA
14.00 – 17.00 Mantra ja meditatsioon. Südame avamise meditatsioon.
17.00 – 17.15  joogatee, puuviljad, suupisted
17.15 – 20.00 Kümme keha. Harjutuste kompleks kümne keha balanseerimiseks.